2011. április 1., péntek

Kiszállás

A főnököm nagyon szeretné, ha három hónapig Magyarországon dolgoznék. Eléggé erőlteti a dolgot, de én szeretnék itthon maradni.
A legrosszabb, hogy pont tavasszal történik ez, amikor egyre szebb az idő és tele vagyok tervekkel. Mindent szépen elterveztem: zöldségtermesztés, munkák a ház körül stb.

Ember tervez, a főnök meg elcseszi.

Gondolom hülyének nézett, amikor mondtam, hogy háromszoros fizetésért sem vonz a dolog.
Nincs az pénz, amiért érdemes lenne elmenni a Hargita lábától.
Persze fel is mondhatnék, csak akkor nullázódik a fizetésem.

Mindenki viccesnek találja, hogy fontosabbnak tartom a zöldségek gondozását, mint értelmetlen virtuális vackokat gyártani (jó pénzért, jó távol), de hát én ilyen primitív vagyok.

3 megjegyzés:

Ildó írta...

Ha mégis jönnél, jó távol, jó pénzért Bp-re... Tudod, jössz egy beszélgetős, sörözős délutánnal. :-P Szavadon foglak ám. :-P

Intuitív írta...

Nem felejtettem el :)

Névtelen írta...

:P