2011. május 17., kedd

Életjel

A hétvége mozgalmas volt. Sokat beszélgettem hasonló felfogású emberekkel, részt vettem egy borkóstoló rendezvényen, ittam 20 féle borból és pontoztam is. Hallgattam nagyon jó népzenészeket élőben, kalotaszegi hajnalikat énekeltem egy jó kis társasággal, tököt ültettem ugyanazzal a jó társasággal, mangalicákkal beszéltem és bocikkal szemeztem, olvastam egy újságcikket, ami nagyon tetszett.
Tegnap munka után ismét a rajzolást gyakoroltam. Jah, nem is említettem, hogy ismét nekifogtam rajzolni. Gyerekkoromban rajzoltam legutóbb, és kb. most is azon a szinten állok...
Jó, tudom.. annyira nem rossz, de ezt a talentumot sem kamatoztattam.






2 megjegyzés:

eistein írta...

Reggen mondtam neked rajzoljal ha ugy erzed rajzolnod kell hat eleg soka erett be a dolog.Hat orvendek nagyon neked :) De figyeljel a rajzaidra es talan valami erdekesett hoznak ki beloled,valami egeszen mast valami finomatt,kulonost,csodalkozal ra a rajzokra hiszen azokban is TE vagy es a lenyed van :)

Névtelen írta...

Nem is tudtam ilyen fajta tehetseg is lakozik benned.Kellemes meglepetesek ernek, mikozben nezegetem a bejegyzeseidet! Nagyon jo uton indultal el;)