2011. január 29., szombat

Való világ

Tegnap látogatóban voltam egy családnál és épp Való világot néztek. Így volt részem abban a "szerencsében", hogy én is láthattam ezt a műsort.
A társaság tagjai úgy beszélgettek a szereplőkről, mintha rokonaik lennének. Én pedig csak néztem ki a fejemből, mint egy ősember. Próbáltam kideríteni, hogy mi olyan érdekes ebben az adásban, miért nézi több millió ember? Nem jöttem rá, 5 másodpercig sem tudott lekötni.
Azelőtt pár nappal egy hírportálon indult vita a témával kapcsolatban. Egy anyuka arra panaszkodott, hogy a lányát az iskolában kiközösítették, mert semmit sem tud a való világ szereplőiről. Tehát hiába neveli az ember tudatosan a gyerekét, mert így ki lesz közösítve.
Kérdés, hogy kivel van most baj? Azzal, aki nézi azt a nullánál is kevesebb műsort, (mert az élete annyira szar, hogy még ez is lekötni) vagy az a barbár, aki önként lemond modern "kultúra" gyümölcseiről?

Az adás tele volt erkölcsi tanításokkal. Példának ott volt a drogos, alkesz műsorvezető, aki elgázolja az embereket és elhajt a tett színhelyéről. Mekkora poénjai voltak Istenem... annyira béna volt, hogy már viccesnek találtam.
A szereplők között ott volt egy szőke, felfújt szájú, IQ bajnok lány is. Egyet lovagolt, de az a fránya gravitáció levette a lóról (A ló volt a legjobb fej, no meg a mangalica malacok). Ez jó ok volt arra, hogy fél órát bőgjön. Mit szólnak majd az ismerősei.
Aszta... Ha nem lettek volna ott mások a falat fejeltem volna.


Csak így tovább... Hajrá Magyarország, hajrá magyarok! Kitartás, ennél mélyebbre már nem nagyon süllyedhetünk.

5 megjegyzés:

Edit írta...

Ez pontosan így van. Jól látod :(

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Van egy pont, amikor az ember annyira más tudatállapotba kerül, hogy már egy könyvbemutató, egy felolvasóest, egy színházi előadás, egy koncert a MÜPÁ-ban érdektelenné válik és ilyenkor az agybutító VALÓVILÁG legalább semmitmondó. Nem kell ész, nem kell figyelni, nem kell viselkedni, nem kell az évek alatt magadra ráncigált tudatosság és erkölcs, és nézed. Egyszerűen agymosó... Én nézem. Itt tartok... :-(

2011. január 30. 2

szeterka írta...

Van,aki nézi,a többi meg nem nézi! A másik adón jobb a pocsolyába beletaszítós műsor? Nem,és ez sem építő jellegű,nem is azért van kitalálva,hanem arra,hogy ha akarod nézd,és kacagj egyet,mert rád fér.
Van aki ,ha este fáradtan a tévé elé zuhan,abban a pillanatban éppen az ilyen agymosásra van szűksége,nem Dosztojevszkij-ra. Mint például nekem is,amúgy Dosztojevszkijt is olvasom...:)

Intuitív írta...

Nem ismerem a pocsolyábataszítósat sem. Nagyon ritkán nézek tévét, akkor is csak pár percet, mert nem találok semmi érdekest.
És így igaz: van, aki nézi, van aki nem. És ha valakinek tetszik, akkor nézze ;)