2010. január 26., kedd

Avatar

Megnéztem az Avatar című filmet és nagyon tetszett, de meglepett hogy nem mindenki van ezzel így:

"A homoszexuális karakterek hiányát illetve a film háborúellenességét fájlalják egyes amerikai csoportok.

Két oldalról is támadás érte a napokban James Cameron friss szuperprodukcióját. A Stop Avatar blog szerzői a film és a hozzá kapcsolódó események bojkottjára szólítják fel olvasóikat, amiért az Avatar elképzelt jövőképét kizárólag heteroszexuális egyének lakják. Nem beszélve a Cameron által kiagyalt na'vi fajról, amelynek egyedei szintén a hagyományos férfi-nő kapcsolat hívei."
(forrás)

Nos, erre most mit mondhatnék? Süllyedhet ennél mélyebbre az emberi faj? Én optimista vagyok, szerintem még süllyedhet :(.

Én elhiszem hogy vannak melegek és hogy az egy kezelhetetlen betegség, de ha agybajjal is társul a dolog akkor még reménytelenebb a helyzet.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nem betegség. Szerintem egy állapot. És én hiszem, hogy ahogy azokba a körökbe került valaki, ki is kerülhet. És én azokat az embereket, akik kikerülnek mélyen tisztelem.
Nagyon nehéz szerintem belátni és elismerni, hogy az élet nem ezt nyújtja át nekünk születésünkkor.
Na, erről azért tudnék mesélni...
:-)

Intuitív írta...

Igazad van, de szerintem a betegség is egy állapot, amikor egy bizonyos szerv rendellenesen viselkedik.
Persze az egyén szempontjából talán nem nevezhető betegségnek, de a társadalom szempontjából igen.
Tény, hogy a melegek többségének semmi baja az Avatar-al. Csak azoknak van bajuk, akik azért mások, hogy felfigyeljenek rájuk.

Manka (Iszlai Margit) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Intuitív írta...

Már alátámaszottam az előző hozzászólásommal.

De amúgy miért kéne alátámasszam? Ez nem matematika.

Manka (Iszlai Margit) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Intuitív írta...

oké, nem betegség. Csak rendellenesség, evoluciós zsákutca. Így oké?

DEdit írta...

A skizofréneknek sem azt nyújtja át az élet, amit kellene. A skizofréneket pedig bezárjuk, és gyógyítjuk.
Nekem nincs bajom a melegekkel, ha nekik sincs bajuk velem. Én nőnek születtem, és nőnek érzem magam, és a férfiak iránt vonzódom. A mai társadalmi elvárások esetében ez a normális. Nem tudom elképzelni sem, hogy milyen az, amikor ebben a világban kell boldogulnia egy tőlem eltérő embernek.
De hetero felvonulásról még nem hallottam, és a melegeknek is van lehetőségük filmet csinálni.
James Cameron egy csodás világot álmodott. Nekem tetszett. Akkor is tetszene ez a világ, ha melegek is lennének benne.
Ezek után én is felháborodhatnék. Hiszen ott mindenki kék! Így még a faji megkülönböztetés is kiküszöbölődött! A fene egye meg!
Szerintem Cameron csak a tökéletességet kívánta egy szép mesébe foglalni. Mi pedig elrontjuk. Pedig én még ma indulnék, ha lehetne!
Kislélek!
Nem tudom eldönteni, hogy a filmet kritizálókkal, vagy a melegekkel érzel együtt.