2011. július 29., péntek

Ady-baj

Az éjjel kemény hiányérzet tört rám és én próbáltam megfejteni az okát. Ismét Ady Endre verse jutott eszembe:

Sem utódja, sem boldog őse,
Sem rokona, sem ismerőse
Nem vagyok senkinek,
Nem vagyok senkinek

Vagyok: mint minden ember: fenség,
Észak-fok, titok, idegenség,
Lidérces, messze fény
Lidérces, messze fény

De, jaj, nem tudok így maradni,
Szeretném magam megmutatni
Hogy látva lássanak,
Hogy látva lássanak

Ezért minden: önkínzás, ének:
Szeretném, hogyha szeretnének,
S lennék valakié
Lennék valakié

7 megjegyzés:

Nem akarom megmondani, hogy ki vagyok írta...

Akkor tegyél érte.

Intuitív írta...

Ismeretlentől hogy fogadjak el tanácsot? :)

Nem akarom megmondani, hogy ki vagyok írta...

Azért, mert "ismeretlen" vagyok, még a tanácsom nem rossz!

Intuitív írta...

Nem rossz, de nem is mondható egyértelműnek... :)

Nem akarom megmondani, hogy ki vagyok írta...

Mi az, ami nem egyértelmű a tanácson?
Ha belegondolsz, manapság sokan panaszkodnak, nem elégedettek, de tenni nem tesznek ellene. Én csak arra buzdítalak, hogy ne ess rögtön szomorúságba, hanem lépj. Egyet előre. Láttasd magad, legyél valakié!

eistein írta...

Enged el a gondjaidat es bizd Istenre es minden megoldodik. De ejjel aludnod kell Nagymester,es ne feledkezel meg hogy te is emberbol vagy es legyel nagyobb szeretettel,megertesel,bekevel,megbocsajtassal,onmagad irant. Es vegezetul eszembe jott egy Indiai ember szava:"Te Lelek egy csodalatos ajandekott kaptal,az igen kevesnek megadatott,emberi testbe,koltoztel es ilyen modon megizlelheted a Foldi lett szepsegeit,es csodaitt.Eljed eleted bolcsen&okosan,mert az ELETBEN nincsen helye tevutaknak".

Névtelen írta...

Nem akarom megmondani, hogy ki vagyok tanacsa jo, fogadd meg :-)