2010. március 3., szerda

Hamisítás

Az ember általában megbízik a wiki típusú oldalakban, tévesen azt gondolja, hogy objektív tájékoztatást nyújt a dolgokról. Ez talán így is van, ha épp nem a történelemről van szó.
A lényeg: genetikai vizsgálatok után keresgéltem, kiváncsi voltam, mit mesélnek a gének az európai népek történelméről.
Először találtam egy kiadványt a Science nevű tudományos lapból:

http://hpgl.stanford.edu/publications/Science_2000_v290_p1155.pdf

Itt van egy táblázat, ahol megtalálható Magyaroszág is. Nem vagyok genetikus, csak annyit látok, hogy az Eu19-es (R1a) oszlopba a magyaroké a legnagyobb százalék, leelőzve ezzel Lengyelországot és Ukrajnát.

Aztán tovább keresgéltem és találtam egy wiki szerű oldalt is:

http://en.metapedia.org/wiki/Genomic_Europeanism

Itt található egy lista és minden nemzetnek meg van határozva, hogy hány százalékban tartalmaz európai és nem európai ősgéneket. Megelégedve nyugtáztam, hogy a magyarok esetében 84% az európai gének aránya, tehát annyira azért nem vagyunk jövevények a Kárpát-medencében.
De akkor megpillantottam a románokat: ők 95%-ban európaiak??? Ez nagyon gyanús volt nekem, de kezdtem belenyugodni.. Szerencsére észrevettem, hogy esetükben az európai és nem európai gének százalékainak összege jóval több mint 100% (95+35).



















Hála az Égnek az ilyen oldalakon végzett módosítások naplózva vannak:

http://en.metapedia.org/w/index.php?title=Genomic_Europeanism&diff=51370&oldid=51367

Ezek szerint volt egy becsületes úriember, aki megsajnálta a románokat és 65%-ról, 95%-ra emelte az európai gének arányát. De ki gondolta volna, hogy ez az illető éppen egy román, aki mindenkire rá szeretné erőltetni a dákó-román származáselméletet:

http://en.metapedia.org/wiki/User:Dadas

Ja, és ő ezen az oldalon adminisztrátor jogokkal rendelkezik, tehát nem egy egyszerű felhasználó.

Így csinálják ezek a kedves emberek a történelmet(a tények figyelmen kivül hagyásával), nem kerül sok pénzbe és erőfeszítésbe...

Nincsenek megjegyzések: